Uitgeverij van vakmedia
oola media, vroeger bekend onder de naam Omicron Media, is al 29 jaar actief als b2b uitgever. Gestart als een traditionele uitgever van vakbladen, zijn we sinds 2021 volop bezig met onze digitale transformatie naar een multimediaal mediabedrijf.
Met onze 6 merken brengen we kwalitatieve, betrouwbare en onmisbare vakinformatie aangevuld met inspirerende interviews, telkens op maat van onze doelgroepen. We blijven de focus leggen op de lezer en investeren voortdurend in hoogwaardige content. Jaar na jaar groeit ons bereik en elk jaar opnieuw fungeren wij als belangrijke schakel in het samenbrengen van leveranciers en eindgebruikers.
Kwalitatieve merken
Met onze merken brengen we kwalitatieve, betrouwbare en onmisbare vakinformatie aangevuld met inspirerende interviews op maat van onze doelgroepen. We blijven de focus leggen op de lezer én investeren voortdurend in hoogwaardige content.
Digitale voorloper
We blijven onze vakbladen gedrukt uitgeven terwijl we investeren in de digitalisering van onze merken. We geloven in de meerwaarde van papier, maar geloven nog meer in de kracht van crossmediaal uitgeven.
Schakel tussen bedrijven
Jaar na jaar groeit ons bereik en elk jaar opnieuw fungeren wij als belangrijke schakel in het samenbrengen van leveranciers en eindgebruikers.
Ons team
Ons team bestaat uit meer dan 20 redacteurs waarvan elk merk één vaste hoofdredacteur heeft.
We zijn steeds op zoek naar sales talenten of redacteurs met een scherpe pen. Bekijk zeker ook onze vacatures.