Paint & Stuc
Kerncijfers
Paint & Stuc magazine verschijnt 4 keer per jaar op een oplage van 6.150 exemplaren en bereikt zo telkens meer dan 13.000 lezers. Online op paint-stuc.be kunnen we volgende KPI's voorleggen:
- 46.000 bezoeken / jaar
- 2.065 nieuwsbrief abonnees
- Oplage 6.150
- 79.000 pageviews / jaar
- 31,4% gemiddelde open rate nieuwsbrief
- 11,2% gemiddelde click rate
Doelgroepen
De lezers van Paint & Stuc zijn beslissingsnemers:
- Schilders
- Interieurvormgevers
- Architecten / Designers
- Speciaalzaken voor woon- & interieurartikelen
- Stukadoors
- Gevelbezetters
- Plaatsers van vloerbedekking
- Decorateurs
- Fabrikanten, handelaren & toeleveranciers
Onderwerpen
In elke editie van het magazine en op het platform belichten we alle relevante thema’s en productgroepen voor de schilders-, decoratie- & interieursector zoals:
- Verf & coatings
- Pleisterwerk & plamuur
- Decoratieve verftechnieken
- Wand- & vloerbekleding
- Binnenzonwering & interieurtextiel
- Bouwtechnieken (isolatie, brandveiligheid, akoestiek)
- Veiligheid en welzijn
- Technologie en innovatie (software, robotisering)
- Onderwjis & opleiding
- Gereedschap en toebehoren
Mediakit Paint & Stuc aanvragen
Wil je meer informatie over het bereik, de doelgroepen of de adverteer mogelijkheden?
Vul dan jouw gegevens in en ontvang de mediakit van Paint & Stuc via e-mail.
Kwalitatief & onafhankelijk vaktijdschrift
Bij oola media trekken we resoluut de kaart van kwalitatieve inhoud. Dit zorgt ervoor dat onze lezers onze vaktijdschriften aandachtig lezen en bijgevolg de attentiewaarde zeer hoog ligt.
Campagne samenstellen
Geef ons wat informatie omtrent de planning, het budget en de doelstellingen van jouw campagne en ontvang binnen de 2 werkdagen een voorstel op maat. Uiteraard volledig vrijblijvend.