Paint & Stuc

Paint & Stuc kent zijn gelijke niet als meerwaardeplatform in de schilders-, decoratie- & interieursector, zowel op digitaal als printniveau. Met als gevolg een breed en bijzonder trouw lezerspubliek.

Kerncijfers

Paint & Stuc magazine verschijnt 4 keer per jaar op een oplage van 6.150 exemplaren en bereikt zo telkens meer dan 13.000 lezers. Online op paint-stuc.be kunnen we volgende KPI's voorleggen:

  • 46.000 bezoeken / jaar
  • 2.065 nieuwsbrief abonnees
  • Oplage 6.150
  • 79.000 pageviews / jaar
  • 31,4% gemiddelde open rate nieuwsbrief
  • 11,2% gemiddelde click rate

Doelgroepen

De lezers van Paint & Stuc zijn beslissingsnemers:

  • Schilders
  • Interieurvormgevers
  • Architecten / Designers
  • Speciaalzaken voor woon- & interieurartikelen
  • Stukadoors
  • Gevelbezetters
  • Plaatsers van vloerbedekking
  • Decorateurs
  • Fabrikanten, handelaren & toeleveranciers

Onderwerpen

In elke editie van het magazine en op het platform belichten we alle relevante thema’s en productgroepen voor de schilders-, decoratie- & interieursector zoals:

  • Verf & coatings
  • Pleisterwerk & plamuur
  • Decoratieve verftechnieken
  • Wand- & vloerbekleding
  • Binnenzonwering & interieurtextiel
  • Bouwtechnieken (isolatie, brandveiligheid, akoestiek)
  • Veiligheid en welzijn
  • Technologie en innovatie (software, robotisering)
  • Onderwjis & opleiding
  • Gereedschap en toebehoren
Mediakit Paint & Stuc

Mediakit Paint & Stuc aanvragen

Wil je meer informatie over het bereik, de doelgroepen of de adverteer mogelijkheden?

Vul dan jouw gegevens in en ontvang de mediakit van Paint & Stuc via e-mail.

Kwalitatief & onafhankelijk vaktijdschrift

Bij oola media trekken we resoluut de kaart van kwalitatieve inhoud. Dit zorgt ervoor dat onze lezers onze vaktijdschriften aandachtig lezen en bijgevolg de attentiewaarde zeer hoog ligt.

“Voor BOSS paints een uniek, kwalitatief platform om te communiceren naar de professionele markt. Niet alleen wordt er op een vakkundige manier aandacht besteed aan de technische en esthetische aspecten van schilderwerk, ook de belangstelling voor de meest recente ontwikkelingen en realisaties zorgt ervoor dat wij met veel plezier trouwe partner zijn en blijven.”

— Toon Bossuyt, BOSS paints

Campagne samenstellen

Geef ons wat informatie omtrent de planning, het budget en de doelstellingen van jouw campagne en ontvang binnen de 2 werkdagen een voorstel op maat. Uiteraard volledig vrijblijvend.