Wie is SOLIDOR
SOLIDOR produceert sinds 1978 een solide en esthetische (outdoor-)oplossing voor de installatie van terrassen op elke ondergrond, zoals hout, tegels of beton. De modulaire terrasdragers hebben een hoge afwerkingsgraad en zijn volledig vervaardigd uit duurzame, onderhoudsvriendelijke en ecologisch verantwoorde materialen.
Doelstellingen van de campagne: brand awareness verhogen bij aannemers, architecten en handelaren
Om het bedrijf en het merk SOLIDOR nog bekender te maken en de merkidentiteit te verhogen bij een professioneel publiek van aannemers, architecten en handelaren, wilden ze inzetten op brand awareness.
Onze aanpak
We kozen voor native advertising en verspreiding via de kanalen van Polycaro. Om de waarden achter het merk SOLIDOR te benadrukken, namen we een persoonlijk diepte-interview af met vader Emmanuel en zoon Henri Dejans, de drijvende krachten achter het merk. Zij doen op een openhartige manier hun verhaal over verleden, heden en toekomst van het bedrijf.
Dit verhaal werd nadien zo breed mogelijk verspreid over de verschillende kanalen: het online platform, de nieuwsbrieven, het magazine en de Linkedin-pagina van Polycaro.
De resultaten
Het interview werd enorm veel gelezen op het platform en heel sterk gedeeld op de Linkedin-pagina van Polycaro. Emmanuel en Henri kregen heel wat reacties uit de markt. Met meer dan 3.500 unieke views op de website en meer dan 13.400 Linkedin-impressies, was dit een groot succes. Dit toont nogmaals de kracht van een sterk verhaal verspreiden op een crossmediale manier.
Ook zoals SOLIDOR jouw brand awareness verhogen?
Stel zelf jouw campagne samen en laat ons marketingteam contact met jou opnemen om de mogelijkheden te bespreken.
Digitaal, print of een combinatie van beide? Kies zelf hoe je jouw boodschap wil communiceren