We zijn fier op de tientallen positieve reacties die we toegestuurd kregen over de vernieuwde look & feel van enkele van onze merken. De positieve feedback zorgt ervoor dat we trots zijn op het resultaat.
Wat goed was, hebben we behouden
Wat goed was, hebben we behouden, maar we goten het in een andere vorm. Inhoudelijk staan onze vaktijdschriften nog steeds bomvol onafhankelijke, relevante content. Alleen het formaat is gewijzigd naar het gebruikelijke A4-formaat, waardoor het lezen van de artikelen nog prettiger wordt en onze uitgaven aangenamer in de hand liggen.
Frisser en moderner
Ook de opmaak van de tijdschriften is vernieuwd. De artikelen zijn nog steeds even interessant en relevant als voorheen, maar ze zijn overzichtelijker vormgegeven, waardoor artikels makkelijker scanbaar zijn. We kozen voor een frisse, moderne uitstraling met heldere kleuren en een rustige bladspiegel. Daarnaast maakten we gebruik van hoogwaardige fotografie en illustraties die perfect aansluiten bij de artikelen.
Maar niet alleen de inhoud en opmaak van onze tijdschriften zijn vernieuwd, ook de manier waarop we onze lezers benaderen en betrekken bij de content is veranderd.
Scan en ontdek meer
We willen onze lezers nog beter informeren en inspireren binnen hun vakgebied. Daarom kozen we ervoor om de link met onze online platformen te versterken. Lezers kunnen aan de hand van QR-codes snel meer informatie lezen over een bepaald artikel of online meer foto's bekijken over een project.
Zo hebben onze lezers van Polycaro 81 tot nu toe 298 keer de QR-code gescand om een video te bekijken bij een artikel.